ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ εναντίον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ… (Α)
Η ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΑΝΤΙΘΕΣΙΣ
Η ΑΡΧΕΓΟΝΗ ΑΝΤΙΘΕΣΙΣ
Ιστορικά
γνωστό, αλλά άγνωστο στους Ελληνες που διδάσκονται διαστρεβλωμένη και
ελλειπή Ιστορία, ότι οι Φιλισταίοι ήσαν Κρήτες, διωγμένοι από την
καταστροφή του Μινωικού πολιτισμού τον 6ο π.χ. αιώνα.
Εγκατεστημένοι στην Παλαιστίνη, βρίσκονται σε λίγο, αντιμέτωποι με τους ερχομένους από την Αίγυπτο Εβραίους.
Οι αγώνες των Εβραίων κατά των Φιλισταίων, τους οποίους χαζοειδώς και εγκληματικώς θαυμάζουν οι περισσότεροι στο δημοτικό σχολείο με την Παλαιά Διαθήκη, είναι οι πρώτοι αγώνες του Σιωνισμού εναντίον του Ελληνισμού (Αρθρουρ Τόϋνμπυ “η περιπέτεια της ανθρωπότητος”).
Εγκατεστημένοι στην Παλαιστίνη, βρίσκονται σε λίγο, αντιμέτωποι με τους ερχομένους από την Αίγυπτο Εβραίους.
Οι αγώνες των Εβραίων κατά των Φιλισταίων, τους οποίους χαζοειδώς και εγκληματικώς θαυμάζουν οι περισσότεροι στο δημοτικό σχολείο με την Παλαιά Διαθήκη, είναι οι πρώτοι αγώνες του Σιωνισμού εναντίον του Ελληνισμού (Αρθρουρ Τόϋνμπυ “η περιπέτεια της ανθρωπότητος”).
Η εξόντωσις των Φιλισταίων είναι και η εξαφάνισις του πρώτου ελληνικού πολιτισμού που μεταλαμπαδεύθηκε στην Ασία !
Ο
μύθος του Δαβίδ εναντίον του Φιλισταίου Γολιάθ, χρησιμεύει σαν μυθική
αλληγορία του Σιωνισμού στον αγώνα εξοντώσεως που επεχείρησε πάντα
εναντίον του Ελληνισμού.
Το ότι η διαμάχη αυτή ήταν θέμα ζωής ή θανάτου γι αυτούς τους δύο λαούς, δεν αποτελει την πρώτη από μια ολόκληρη σειρά “συμπτώσεων” στην οποία, κάθε φορά που ο Ελληνισμός κτυπήθηκε καθ’ οιονδήποτε τρόπο, πάντα το “οπλο” ή το “χέρι που υποκινούσε το όπλο” περιείχε και κάτι Σιωνιστικό!
Το ότι η διαμάχη αυτή ήταν θέμα ζωής ή θανάτου γι αυτούς τους δύο λαούς, δεν αποτελει την πρώτη από μια ολόκληρη σειρά “συμπτώσεων” στην οποία, κάθε φορά που ο Ελληνισμός κτυπήθηκε καθ’ οιονδήποτε τρόπο, πάντα το “οπλο” ή το “χέρι που υποκινούσε το όπλο” περιείχε και κάτι Σιωνιστικό!
Θεωρείται
βέβαιον ότι οι Φιλισταίοι πρώτοι εδίδαξαν τους Εβραίους συν άλλοις, και
την χρήσιν του σιδήρου και χάλυβος και να οχυρώνουν τις πόλεις.
Για τα ανωτέρω ιστορικά στοιχεία ομοφωνούν όλοι οι αρχιοδίφες που ασχολούνται με τον χώρο της Παλαιστίνης.
Για τα ανωτέρω ιστορικά στοιχεία ομοφωνούν όλοι οι αρχιοδίφες που ασχολούνται με τον χώρο της Παλαιστίνης.
ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ εναντίον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ… (Β)
(Κάποια στοιχεία που ίσως αγνοούν οι περισσότεροι..)
Είναι
λογικό, ότι η προετοιμασία αυτή της ακμής του Ελληνισμού, ούτε
ευχάριστη ούτε απαρατήρητη πρέπει να ήταν για τον Σιωνισμό, ο οποίος
είχε ήδη παροικίες “Γεφυραίων” οπως ονομάζονται τότε οι Εβραίοι, λόγω
της διαβάσεως της ΕΡυθράς θαλάσσης, αναπόδεικτης ακόμη..
Η
πραγματική εισβολή των Γεφυραίων άρχισε το 350 π.Χ., αλλά υπήρχαν
παροικίες στην Αττική, στην Βοιωτία και στην Μακεδονία, στην Κρήτη, στην
Κύπρο…. (μ’ αυτό το διακιολογητικό ο Σιωνισμός έμελλε να επιχειρήσει
πλλά εναντίον των τριών αυτών τελευταίων ελληνικών εδαφών !).. Και είναι
λογικό, γιατί ο Σιωνισμός είχε βρεθεί ήδη αντιμέτωπος με τον
Ελληνισμός, με τους Φιλισταίους, αλλά ιδίως με την πολύχρονη διαμάχη
μεταξύ Φοινίκων και Ελλήνων (Σημιτών και Ελλήνων) για την οικονομική και
αποικιακή κυριαρχία του τότε κόσμου της Μεσογείου… και η οποία
βρισκόταν ήδη σε πλήρη έξαρση.
Κάθε τι που θα ενδυνάμωνε τον Ελληνισμό, θα ήταν συνεπώς, αντίθετο με τα συμφέροντα του Σιωνισμού και των φοικινικών παραφυάδων του…
Κάθε τι που θα ενδυνάμωνε τον Ελληνισμό, θα ήταν συνεπώς, αντίθετο με τα συμφέροντα του Σιωνισμού και των φοικινικών παραφυάδων του…
Η εξόντωσις των Πεισιστρατιδών έχει πολλά ιδιαίτερα στοιχεια για να θεωρηθεί «συμπτωματική» ή «απελευθερωτική»..
Είναι
γνωστό, πως η συμμετοχή γυναικών στην Ιερή Πομπή των Παναθηναίων ήταν
υψίστη τιμή! Κατά την γιορτή που έγινε η δολοφονία του Ιππάρχου, είχε
απαγορευθεί στην αδελφή ενός Γεφυραίου, του Αρμοδίου, να λάβει μέρος.
Ηταν η αφορμή που εξώθησε τον «προσβεβλημένο αδελφό» σε συνεργασία με
τον φίλο του Αριστογείτονα να γίνει «τυραννοκτόνος»…
Το
βέβαιον είναι ότι, οι νόμοι των Πεισιστρατιδών ως προς τους ξένους και
ειδικά τους Γεφυραίους, ήταν τέτοιοι, ώστε να γίνεται πιστευτό πως είχαν
κάποια επίγνωσι ήδη του ελοχεύοντος Σιωνιστικού κινδύνου, ενώ
αιτιολογούν απόλυτα την έκτοτε πολλές φορές επαναληφθείσα βίαιη
αντίδραση του Σιωνισμού.
Η
«σύμπτωσις» αυτή της δολοφονίας δηλαδή των υπερασπιστών της Ελληνικής
ακμής, από ένα Γεφυραίο, υπό το φως των γενικότερων ιστορικών δεδομένων
της εποχής, είναι τουλάχιστον χαρακτηριστική..
Ακόμη πιο χαρακτηριστικό είναι το ότι η ηρωοποίησις του δολοφόνου έγινε συστηματική πολύ αργότερα, όταν οι σιωνιστικές – μασσωνικές ιδέες επεκράτησαν στα βιβλία και την εκπαίδευσι..!
Ακόμη πιο χαρακτηριστικό είναι το ότι η ηρωοποίησις του δολοφόνου έγινε συστηματική πολύ αργότερα, όταν οι σιωνιστικές – μασσωνικές ιδέες επεκράτησαν στα βιβλία και την εκπαίδευσι..!
Σημ…
Ο Γάλλος συγγραφέας Ροζέ Περφίτ, στο βιβλίο του «Οι κατακτήσεις του
Αλεξάνδρου» σελ.293 , αναφέρει ότι και οι δύο «τυραννοκτόνοι» ήσαν
«Φοινικικής» καταγωγής..
Για
όσους ίσως αμφιβάλλουν, απόδειξις της «αλλοφύλου» καταγωγής της αδελφής
του «τυραννοκτόνου» είναι ή ίδια η νομοθεσία των Παναθηναίων, όπου
μόνον οι Αθηναίες ή Ελληνίδες ατόφιες μπορούσαν να λάβουν μέρος στην
πομπή.
Η επιμονή του «τυραννοκτόνου» για την συμμετοχή της αδελφής του στην πομπή, μπορεί να εξηγηθεί εύκολα υπό το φως των μεταγενεστέρων γεγονότων..
Η επιμονή του «τυραννοκτόνου» για την συμμετοχή της αδελφής του στην πομπή, μπορεί να εξηγηθεί εύκολα υπό το φως των μεταγενεστέρων γεγονότων..
Πράγματι,
αποτελεί πάγια τακτική του Σιωνισμού η διείσδυσις, η αλλοίωσις, η
ιδιοποίησις και τελικά η καταστροφή των παραδόσεων, των λατρευτικών
τελετών και γενικά οποιουδήποτε στοιχείου που θα μπορούσε να διατηρήσει
τις συνεκτικές αλυσίδες των Λαών και των Εθνών με το Παρελθόν και το
Μέλλον τους. Ετσι θα γίνονταν πιο εύκολα θύματά του.
Τα
σημερινά άφθονα φαινόμενα της «πολιτιστικής τυραννίας» και της
κυριεύσεως όλων των μέσων εκφράσεως και ενημερώσεως, αποτελούν
αδιαμφισβήτητη απόδειξι του γεγονότος.
Οσο
για τους Πεισιστρατίδες, ολόκληρη η θεσμική βάσις της αναπτύξεως των
Αθηνών, ως πολιτιστικού κέντρου του Ελληνικού Πολιτισμού, είναι έργο
τους.
Είναι
χαρακτηριστικό της επιρροής της σήμερα «κυριαρχούσης ιδεολογίας»
(οικονομισμός, υλισμός, μοναδοποίησις και εξατομισμός τους ανθρώπου,
πνευματική τρομοκρατία και ολοκληρωτισμός της), το ότι ούτε καν εμείς,
οι απόγονοι των Πεισιστρατιδών «ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ» .. να μαθαίνουμε την Ιστορία
μας!!
ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ εναντίον ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ… (Γ)
Ο
Πλάτων το αναφέρει, ο ίδιος ο Σωκράτης δείχνοντας μια μέρα στους
μαθητάς του ένα πλοίο, που έφθανε στον Πειραιά από την Παλαιστίνη με
Εβραίους εμπόρους, είπε :
“Ιδού ο κίνδυνος” … χωρίς όμως να συνεχίσει την ανάπτυξι της σκέψεώς του, προς μεγάλη απορία του Πλάτωνος (όπως ομολογεί).
Είναι
πιθανόν, όπως αποδείχθηκε εκ των υστέρων, να είχε αντιληφθεί ο Σωκράτης
την αλλοίωσι των εννοιών της ελευθερίας που είχε επιβάλει η λεγομένη
“δημοκρατία” και την “πηγή” των αλλοιώσεων αυτών. Ισως να είναι αυτός
ένας από τους λόγους που καταδικάστηκε να πιή το “κώνειο”, σε συνδυασμό
με την άτενγκτη κριτική του εναντίον της υποχρεωτικής και θεσμοποιημένης
μετριότητος του συστήματος διακυβερνήσεως των Αθηνών…
Στην
περίφημη “Απολογία” του διαβάζουμε την αυστηρότερη και την πιο
θεμελιωμένη κριτική της λεγομένης “δημοκρατίας” των Αθηνών ! Αλλά η
“Απολογία” του δεν διδάσκεται πουθενά στα σχολεία των Ελλήνων ολόκληρη…
Σύμπτωσις..;;;;
Σύμπτωσις..;;;;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου